CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO, ENTREGA DE NOTAS E PRAZO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2017 - 2018

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO, ENTREGA DE NOTAS E PRAZO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2017 - 2018

(AVISO IMPORTANTE: MODIFICACIÓN PRAZO MATRÍCULA DE SETEMBRO)

Despois do período de exames da Convocatoria Extraordinaria de setembro (días 1 e 4) e das sesións de avaliación (día 5), os titores farán a entrega de notas ó alumnado o día 6 de setembro en horario de 11:00 a 12:00 horas nas aulas correspondentes ós diferentes niveis e grupos.

Por outra banda, ese mesmo día 6 dará comezo o período de matrícula para o alumnado que se examinou en setembro. O prazo para tramitala finalizará o día 8 do mesmo mes.

Entrega Notas Convocatoria Extraordinaria Setembro 6 de setembro de 11:00 a 12:00
Prazo Matrícula Setembro do 6 ó 8 de setembro

* Recordar que á hora de formalizar a matrícula de setembro deben entregarse os libros do curso anterior.

story | by Dr. Radut