Procedemento para a admisión do alumnado 2017/18
Información ao alumnado e ás familias:
A) Normativa reguladora do procedemento de admisión: (ver adxuntos)
-
Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión do alumnado (DOG do 26/12/2012).
-
Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado (DOG do15/03/2013), modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017(DOG do 01/02/2017).
B) Postos escolares ofertados:
Curso |
Número prazas ofertadas |
Número permanencias |
Número de solicitudes de reserva asignadas |
Número de vacantes |
1º ESO |
60 (6 para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo) |
|
33 |
27
|
2º ESO |
60
|
41 |
|
19 |
3º ESO |
30
|
28 |
|
2 |
4º ESO |
30
|
26 |
|
4 |
C) Prazo de presentación das solicitudes de admisión: Do 1 ao 20 de marzo
Documentación que se deberá achegar:
-
Anexo II de solicitude cuberto e asinado (consta de 5 páxinas). Pode recollerse o formulario na secretaría do centro ou descargalo da páxina web do centro.
A solicitude será única e poderase presentar de forma presencial no centro educativo ou de forma
electrónica a través da aplicación admisionalumnado.
-
Copia do DNI ou páxina do libro de Familia do alumno/a.
-
Certificado de matrícula do curso actual (emitido polo XADE)
-
Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se fose o caso.
D) Nota informativa:
1º Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en
primeiro lugar, e a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
2º O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro
distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
3º O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto
deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de
admisión.
E) Calendario:
-
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: 21 de abril.
-
Reclamación ás listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: 24-28 abril.
-
Publicación das listaxes definitivas de admitidos e non admitidos: 12 de maio.
F) Prazo para formalizar a matrícula (anexo III):
-
Formalización da matrícula ordinaria (os que aproben todo en xuño): 27 de xuño ao 10 de xullo.
-
Formalización da matrícula extraordinaria (os que aproben en setembro): 1-11 de setembro.
G) Centros adscritos:
-
CEIP dos Muíños.
-
CEIP de Vilarmide – Eduardo Noya
H) Servizos complementarios:
Seis Rutas de transporte escolar.
Adxunto | Tamaño |
---|---|
solicitude admisión_ anexo II.pdf | 1.04 MB |
orde admisiónalumnado.pdf | 1.15 MB |
Modificación Orde_admisión alumnado.pdf | 709 KB |
Decreto admision en centros.pdf | 593.29 KB |
- 213 lecturas