O IES Praia Barraña participou no Campus de Climántica-Educocean en Aveiro

Unha pequena representación do IES Praia Barraña, composta por 2 alumnas da materia de Cultura Científica e 2 profesoras, acudiu á cidade portuguesa de Aveiro para participar entre os días 2 e 6 de setembro no Campus Xuvenil Internacional organizado por Climántica-Educocean.

Este encontro internacional sobre alteracións climáticas reuníu a 120 profesores e estudantes de España, Portugal e México, co obxectivo de analizar contidos, estratexias metodolóxicas e actividades que permitan artellar proxectos curriculares de comunicación científica e socioambiental do Cambio Climático.

A Fábrica, o centro que Ciência Viva-Axencia Portuguesa para a Cultura Científica e Tecnolóxica ten en Aveiro, foi o lugar escollido para desenvolver unha completa programación que incluíu visitas didácticas, simposios, coloquios, conferencias, shows de ciencia e talleres de robótica, holografía, teatro e vídeo. As aulas, salas e laboratorios da Fábrica enchéronse de talento, interese, traballo, bo ambiente e creatividade. O Campus rematou a súa fase portuguesa coa estrea do musical "Traxedia" escrito para ser representado polos alumnos e alumnas participantes.

O Campus continuou do 6 ao 8 de setembro en Noia, con máis actividades científicas, lúdicas e deportivas. Esta semana de actividades pechouse coa representación dunha segunda función do musical. Aquí vos deixamos algúns vídeos dese ultimo día.