Resume do noso Intercambio con Canarias

Entre os días 11 e 18 de marzo, o IES Praia Barraña  participou no Intercambio Climático con Canarias, organizado polo proxecto educativo Climántica. Este proxecto enmárcase dentro da educación para o desenvolvemento sostible que ten como obxectivo permitir que os estudantes adquiran os coñecementos, competencias, actitudes e valores necesarios para un futuro sostible. Tamara Pérez, Marta Santamaría, Miguel Lamas e Xoel Blanco de 3º de ESO A, desprazáronse a Tenerife coa profesora de Bioloxía e Xeoloxía, Ana Urbieta. Formaban parte dun grupo de 21 alumnos e alumnas e 5 docentes de 5 centros galegos, o IES Virxe do Mar de Noia, o IES Poeta Añón de Outes, o IES Praia Barraña de Boiro, o IES Rosalía de Castro de Santiago e o CIP dos Dices de Rois.

Durante unha semana participaron nunha extraordinaria experiencia de aprendizaxe que incluíu visitas a centros de investigación, visitas ao parque nacional do Teide e a participación nunha actividade de recuperación da fauna salvaxe que incluiu o mergullo no Porto de Adeje.

Se queredes saber máis desta experiencia encontraredes un relato máis completo no seguinte enlace. Tamén podedes ver un vídeo do intercambio.