LIBROS DE TEXTO

NAIS, PAIS , TITORES e ALUMNOS DO IES PONTEPEDRIÑA:

Estimados pais/nais/titores e alumn@s do IES Pontepedriña: lémbrase que os alumnos de 1º e 3º ESO que aproben en xuño PODERÁN DONAR os libros de texto que NON foron adquiridos co cheque ao persoal docente o día 27de xuño no momento da entrega das notas. Os libros entregados serán repartidos de maneira solidaria polo centro  entre os novos alumnos de 1º e 3º.

Os alumnos con materias pendentes para SETEMBRO poderán facelo tamén  o día da entrega das notas de setembro.

Posteriormente a Dirección daralle traslado a ANPA, unha relación co nome e número de libros doado por cada alumno, que pasará a formar parte dunha “LISTA PREFERENTE”, de tal xeito que no vindeiro banco para o curso 2017/18 teñan prioridade á hora de retirar libros, xunto cos socios da Anpa. PEDIMOS A VOSA COLABORACION E PARTICIPACION en esta entrega solidaria, que fará posible que no futuro continúe funcionando o sistema de banco de libros.

Lembrade, que a ANPA traballa pola gratuidade universal dos libros no ensino público.

Para calquera dúbida podedes dirixir as vosas consultas ao seguinte correo:  anpa.pontepedrina@yahoo.es