Impresos de admisión da ESO e do BACHARELATO

Adxúntanse os impresos de matrícula da ESO e do BACHARELATO:

Matrícula 1º ESO

CURSO ACADÉMICO

2024 / 2025

DOCUMENTO

INSTRUCIÓNS MATRÍCULA PARA  ESO

Para axilizar os trámites de matriculación de cara o vindeiro curso, deberá entregar o impreso de matrícula cuberto e a documentación que se indica o antes posible na secretaría do centro.

A matrícula só terá efecto no momento en que o/a alumno/a promocione a 2º ESO. No caso de non promocionar, deberá cubrir un novo impreso de matrícula de 1º ESO (as fotos e o DNI non serán necesarios).

Pregámoslle que cubra a solicitude coa maior claridade, enchendo todos os datos do formulario e non se esqueza que debe estar ASINADA por AMBOS PROXENITORES (ou REPRESENTANTE LEGAL) e polo ALUMNO/A.

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

1.- 2 Fotografías tamaño carné.

2.- Copia do DNI do/a alumno/a (se non dispón de DNI, copia do Libro de Familia)

3.- Copia dos DNI de ambos proxenitores

4.- Copia da tarxeta sanitaria do/a alumno/a

Agradeceriámoslles que, a poder ser, as fotocopias sexan nunha única páxina e na mesma cara (sen recortar).

5.- Copia do Boletín de notas de 6º de Primaria/Historial académico ou certificado académico (só no caso de 1º ESO)

6.- Calquera outro documento que vostede considere que o centro deba ter dependendo de circunstancias especiais do seu fillo ou filla (certificado de discapacidade, informes médicos, etc…).

(*) AGRADECEMOS QUE AS FOTOCOPIAS SEXAN NUNHA ÚNICA PÁXINA E NA MESMA CARA (SEN RECORTAR).

Calquera dúbida que lle xurda sobre o proceso de matriculación, pode consultarnos no teléfono do centro 886 120 413 ou no enderezo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal.

Matrícula 2º ESO

Matrícula 3º ESO

SEGURO ESCOLAR só para alumnado de 3º ESO e posterior

Ingresar na conta ES49 2080 5450 7530 4011 7398 (ABANCA) a partir do 24 de xuño a cantidade de 1,12€ (un euro con doce céntimos) en concepto de seguro escolar, facendo constar o nome e apelidos do/a alumno/a e o curso no que se matricula. Deberá entregar na secretaría do centro o xustificante de pago e ademais remitir o dito xustificante ao correo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal.

Calquera dúbida que lle xurda sobre o proceso de matriculación, pode consultarnos no teléfono do centro 886 120 413 ou no enderezo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal.

Matrícula 3º PDC

Matrícula 4º ESO

Matrícula 4º ESO PDC

Matrícula 1º BACH

CURSO ACADÉMICO

2024 / 2025

DOCUMENTO

INSTRUCIÓNS MATRÍCULA PARA BACH

A matrícula só terá efecto no momento en que o/a alumno/a promocione e titule na ESO. No caso de non promocionar, deberá cubrir un novo impreso de matrícula de 4º ESO (as fotos e o DNI non serán necesarios).

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR

1.- Dúas fotografías.

2.- Copia do DNI do/a alumno/a (*).

3.- Certificado académico da ESO (no caso de novo alumnado no centro)

4.- Copia do xustificante de pago do seguro escolar (transferencia bancaria indicada debaixo)

5.- Calquera outro documento que vostede considere que o centro deba ter dependendo de circunstancias
      especiais do alumno/a: certificado de discapacidade, informes médicos, etc.

SEGURO ESCOLAR

Ingresar na conta ES49 2080 5450 7530 4011 7398 (ABANCA) a cantidade de 1,12€ (un euro con doce céntimos) en concepto de seguro escolar, facendo constar o nome e apelidos do/a alumno/a e o curso no que se matricula. Deberá entregar na secretaría do centro o xustificante de pago e ademais remitir o dito xustificante ao correo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal.

Matrícula 2º BACH

Solicitude excepcional de transporte (só para bacharelato ou ciclos medios e superiores)