Momentos estelares da Ciencia

O 21 de decembro, xusto antes das vacacións de Nadal, tivemos a sorte de que David Ballesteros viñera ao noso instituto, convidado polo Departamento de Física e Química.

O encontro titulouse “Momentos estelares da Ciencia”. Foi unha charla interactiva cun enfoque de show de ciencia, na que o alumnado de 2º e 3º ESO tivo a oportunidade de poñer en práctica de inmediato o que se lle ía explicando.

Deste xeito ameno e entretido, o divulgador presentoulles aos rapaces e rapazas a evolución do pensamento científico ao longo da historia, para animalos de seguido a participar en diferentes experiencias científicas.

Sen dúbida, a maneira máis divertida de espertar a curiosidade e descubrir a ciencia da vida cotiá.

Ao alumnado arrepiáronselle os pelos... pola electricidade estática:

Por fin foi posible saber quen estaba concentrado (e quen non):

as ondas Beta non minten!

A xornada tamén deu para descargar un condensador e aprender que somos bos condutores eléctricos... gracias a un calambrazo colectivo:

Por último, comprobáronse en directo os efectos da forza segundo a superficie: