Visita ao Instituto de Investigación Biomédica da Coruña (INIBIC)

O pasado 14 de decembro, o alumnado da materia de Bioloxía de 2º de Barcharelato visitou as instalacións do INIBIC, un centro composto polos grupos de investigación do Hospital, a Universidade e a Área de Atención Primaria da Coruña.

INIB, foto grupal

Así describe o propio alumnado a súa experiencia no INIBIC:

A nosa visita ao Instituto de investigación biomédica foi unha experiencia única. Grazas á impecable atención por parte de Juan Pérez Longueira, desfrutamos de interesantes actividades formativas dirixidas por Ignacio Rego, Valentina Calamia, Rocío Paz, Beatriz Carames Pérez e María Gloria Alfonsín. Todos eles son excelentes profesionais que nos explicaron o funcionamento de diferentes prácticas no laboratorio. Visitamos o departamento de proteómica, o de cultivo celular e o de xenómica. Concretamente no apartado de proteómica, nos ensinaron diferentes métodos de como realizan a electroforese que nos axudou a poñer en práctica a teoría estudiada en bioloxía no apartado das diferentes técnicas de separación de moléculas. Toda a información recollida alí nos pareceu tan interesante que provocou que moitos nos decidíramos a optar polo estudo das ciencias da saúde.

Tamén engadir que tivemos a oportunidade de acudir a un edificio de preparación para os médicos recén saídos da súa carreira ou aqueles que están case retirados, para preparalos para todo tipo de cirurxías ou para ensinar novas técnicas que saíron recentemente. Todos estes profesionais están moi centrados en atopar a resposta e a orixe de distintas enfermidades e condicións que cada vez afectan a máis persoas, así como a artrite ou diferentes tipos de cancro.

Encantounos e pareceunos unha idea xenial para ter así uns médicos incribles.

Estamos moi agradecidos e agradecidas pola súa acollida, e esperamos que sigan co asombroso traballo que levan a cabo!

INIBIC, laboratorio