Charla de Julio Suárez (M.I.), "Xadrez: educación e deporte" (3º e 4º ESO)

O pasado venres, 8 de abril, o Departamento de Matemáticas convidou a Julio Suárez, Mestre Internacional de xadrez, a impartir unha charla ao alumnado de 3º e 4º da ESO titulada “Xadrez: educación e deporte”. Esta actividade contou coa colaboración do Equipo da Biblioteca e o Club de Xadrez do IES Monte da Vila, coordinado polo profesor Juan Carlos González Pérez.

En palabras do propio alumnado:

O venres día 8 de Abril Julio Suárez deunos unha charla sobre o xadrez e a súa preparación física, e tamén nos deu uns consellos para o día a día no instituto. Nesta charla explicounos que os xadrecistas profesionais coma el seguen unha rutina para ir ao ximnasio, debido que o estado físico é moi importante durante as partidas; é fundamental, xa que teñen que estar concentrados nunha mesma cousa durante 5 ou máis horas e produce un gran esgotamento físico e mental. Seguindo por esta rama contounos unha anécdota na que nunha final mundial de xadrez entre dúas persoas, unha perdeu debido ao esgotamento físico que produce este deporte. Tamén nos contou que o xadrez o usan moitos entrenadores de fútbol para idear estratexias á hora dos partidos: exemplos moi famosos son Quique Setién e Xavi Hernández. Para finalizar, deunos uns consellos moi importantes no día a día no instituto, como por exemplo que o xadrez nos axuda a entrenar a memoria e outras partes do noso cerebro.

Álex Barreiro (3º ESO B)

El pasado viernes 8 de abril de 2022 tuvimos el placer de asistir a una charla de Julio Suárez (Maestro Internacional de ajedrez y jugador del Club Fontecarmoa).

En ella nos explicó la relación entre deporte y ajedrez, la cual nos dejó sorprendidas.

Además nos contó diferentes curiosidades a respeto de este deporte, entre las que más nos impactaron destacan las kilocalorías quemadas durante una partida de élite y las horas que puede durar una competición.

Bajo nuestro punto de vista la charla nos gustó mucho y nos pareció muy interesante. Le deseamos lo mejor a Julio y que ojalá llegue muy lejos.

Lúa Basallo (4º ESO A) y Shaila Fernández (4º ESO B)

Cartel da charla

Julio Suárez, durante a súa charla