Actividades do Departamento de Electrónica

O Departamento de Electrónica  realizou diferentes actividades co alumnado do ciclo.

24/10/16

Práctica para o grupo de segundo  da unidade Infraestructura de redes locais de datos. O obxectivo da actividade é que os alumnos vexan os distintos equipos de redes e cableado dos mesmos dentro do armario. Posteriormente fan o análise da colocación dos equipos, consumo, estética, normas, etc. Finalmente propoñerán una distribución mellorada (se é posible).

04/11/16

Práctica para o grupo de primeiro da unidade A xestión da prevención. O alumnado durante esta actividade fai un estudo do plan de autoprotección do centro para aprender oas pasos a seguir na hora de realizar una evacuación.

08/11/16

Práctica para o grupo de primeiro da unidade A xestión da prevención. Durante aactividade os alumnos estudaron o plan de autoprotección do centro e elementos de seguridade como extintores, mangueiras, botiquín, etc, así como a súa localización e indicación nos planos, caducidade, etc.