O equipo CDS do Monte da Vila na final do Young Business Talents

O pasado xoves 7 de abril o equipo CDS desprazouse ata Madrid para participar na final do Young Business Talents. A esta final asisten os mellores empresarios virtuais. Máis de 9.000 alumnos en toda España e 547 centros comezaron esta competición online no mes de novembro e agora tocáballe participar na final nacional aos 100 mellores equipos de España.

O venres, día da competición, todo estaba disposto no Palacio Duques de Pastrana , cen equipos divididos en 20 simulacións. Finalmente o equipo representante do Monte da Vila e do Grove, o CDS, conseguiu gañar a súa simulación e así voltar co cartel de gañador e 400 euros de premio.

Na clasificación xeral, dos máis de 2.500 equipos de toda España, o CDS quedou no 8º lugar cuns beneficios xerados (aínda que virtuais) de 78.658.637€.

Parabéns para Imanol Blanco, Damián Mascato, Anxo Soutullo e Manuel Vidal e agradecementos ao Concello do Grove pola colaboración.

Parabéns do Conselleiro de Educación (PDF)

YBT na rede:

Una fábrica de jóvenes empresarios

O Concello do Grove apoia o equipo de rapaces e rapazas do IES Monte da Vila clasificado para a Gran Final do Nacional do Young Business Talents en Madrid

Cuatro alumnos de Monte da Vila, finalistas en un concurso nacional de talentos escolares

O IES Monte da Vila clasificado para a final do Nacional do Young Business Talents