HORARIOS MES DE XULLO

O centro e a Secretaría permanecerán abertos de 9 a 14h, coas seguintes especificacións:

• O venres 26 de xullo o centro estará pechado. O cheque de  material escolar e listaxes definitivas de fondo libros poderán recollerse/consultarse presencialmente a partir do luns 29 de xullo.
  • A matrícula de ciclos formativos correspodente á segunda adxudicación poderá realizarse a partir do luns 29 de xullo. A Secretaría abrirá tamén o martes 30 de xullo en horario a 16h a 19h.

PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO (FP DUAL)

BOLSAS COMEDOR

Con data 25 de xuño publícase no taboleiro do Concello da Coruña a información relativa á concesión das axudas municipais:

- Listaxe de solicitudes

- Listaxe de subsanación de documentación

Prazo de presentación da documentación para a subsanación: do 25 de xuño ao 8 de xullo, ambos os dous incluídos.

LIGAZÓN

CURSO 2024/2025

EXAMES CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA 1.º BACHARELATO

Información no documento que se xunta.

PROBAS EXTRAORDINARIAS XUÑO CCFF

Información dispoñible no documento adxunto.