Samaín 2019

O mércores 31 de outubro celebramos un ano máis  o tradicional Samaín na Biblioteca do Instituto. Este ano contamos cuns contacontos moi especiais: os alumnos do Club de Lectura de 1º e de 2º da ESO. Foron eles os que amenizaron e aterrorizaron nesta xornada tan especial, e fixeron gozar dunha velada de relatos aorredor do Samaín, da morte, do medo, do alén... a todo o alumnado de 1º e 2º da ESO. Nun primeiro momento leron tres albums ilustrados: O noso Samaín, Jack e a morte e, Dip, más allá de la oscuridad; e despois estívose traballando a oralidade contando contos de tradición popular sobre esta temática tan nosa. Tamén contamos cunha exposición de fondos relacionados con este día que todos puidemos ollar na entrada do Centro.

MÁIS INFO NO BLOG DA BIBLIOTECA>>