ESPERTA A TÚA CREATIVIDADE CON IA

As novas tecnoloxías fixeron tamén acto de presenza na Semana Cultural con Óscar Rey e Fina Paulos, docentes de Informática no centro, que impartiron un obradoiro sobre intelixencia artificial ao alumnado de 1ºCM, o mércores, e ao de 3º ESO, o venres.

No taller achegáronlles aos e ás estudantes diversas ferramentas de IA para favorecer a súa creatividade. Recursos que lles permitirán realizar deseño gráfico e a elaboración de vídeos impulsando as súas destrezas e rompendo límites sobre a creación dixital que nun principio puidesen ter.

A intelixencia artificial xenerativa de imaxes e vídeo contribúe na actualidade á creación de materiais audiovisuais de calidade e personalizados de maneira sinxela.
Unha das actividades que máis espertou a súa curiosidade foi a creación musical con intelixencia artificial. Tiveron que compoñer a letra e poñer a música á canción final que cada un

deseñou.

Grazas pola vosa xenerosidade e por compartir co alumnado, unha vez máis, o voso saber.