Caravana morada, Tarxeta vermella e Detecta as túas relacións tóxicas

O xoves 30 de novembro pechamos toda unha serie de actividades organizadas no Centro con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Durante toda a mañá, o alumnado visitou a “Caravana morada”, tendo a oportunidade de entrar no vehículo e ver os seus itinerarios e puntos de partida, xa que esta caravana está presente en diferentes eventos de ocio nocturno para garantir “unhas festas sen agresións e sen abusos sexuias”.

Asemade participaron en dous obradoiros: “Tarxeta vermella” e “Detecta as túas relacións tóxicas”.

Agradecemos ao Concello de Zas a través do Centro de Información á Muller (CIM) a oferta destas actividades no seu intento de concienciar á poboación nova sobre esta problemática.

A violencia machista non cesa, chegando a 53 o número de mulleres asasinadas.

O IES Maximino Romero de Lema seguirá, seguiremos comprometidos coa eliminación desta lacra social a través da concienciación e sensibilización do noso alumnado para soñar cun día no que desapareza.