Instrucións curso 2024 2025

Atendendo a Disposición derradeira segunda da Resolución do 23 de maio de 2024 en relación co curso 2024/2025 sobre a difusión de dita Resolución:

"Disposición derradeira segunda.

Difusión

As direccións dos centros docentes que impartan estas ensinanzas arbitrarán as medidas necesarias para que esta resolución sexa coñecida por todos os membros da comunidade educativa."

Procedemos a publicar na web a dita Resolución.

Información sobre a Avaliación de Diagnóstico

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 2º da ESO. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril. Ofrecemos a seguir a información máis relevante sobre a mesma para o alumnado e as familias, así como a ligazón á web onde está toda a información.

A avaliación de diagnóstico

Ligazón á web da Consellaría de Educación

CALENDARIO DO IES DE CARRAL 2023/2024

A seguir podes consultar o calendario anual escolar da Xunta e, posteriormente, a páxina de cada mes coas actividades do centro.

Calendario IES DE CARRAL 2023/2024

Instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de Educación Secundaria Obrigatoria no curso 2023-2024 (Resolución 6 de xuño)

Atendendo ao que se di na Disposición derradeira segunda desta Resolución, publicitamos a mesma na web do centro:

Disposición derradeira segunda.

Difusión

A dirección dos centros docentes que impartan estas ensinanzas arbitrará as medidas necesarias para que esta resolución sexa coñecida por todos os membros da comunidade educativa.

COÑECEMOS O CENTRO

Calendario final de curso 2022/2023

CALENDARIO ESCOLAR 2022 2023

DÍA NON LECTIVO DE CENTRO PENDENTE DE APROBACIÓN: Luns 5 de decembro de 2022.

ALGO MÁIS SOBRE O INICIO DO CURSO

INICIO DAS CLASES O VENRES 9 DESDE AS 8:30 ÁS 14:10

Por indicacións da Consellaría, a organización das actividades lectivas debe realizarse desde o primeiro día, neste curso en Carral o 9 de setembro, en horario completo sen  reducións de xornada. É por isto que comezaremos ás 08:30 e remataremos as 14:10. O transporte pasará no horario habitual polas diferentes paradas.