ACTIVIDADE DE COHESIÓN ENTRE TITORES E TITORIZADOS

00/00/

O pasado 17 de decembro se realizou a primeira actividade de cohesión dentro do Programa TEI (Titoría entre iguais). Un dos obxectivos fundamentais do Programa TEI é o de favorecer a prevención do acoso escolar e o establecemento da tolerancia cero fronte a violencia escolar. Por esta razón, o IES de Carral xunto co Concello de Carral da man da OMIX, organizaron a actividade, que se desenvolveu na Casa da Cultural e no pavillón do Espiño, na que os rapaces e rapazas de 1o e 3o ESO visionaron un corto e realizaron xogos relacionados co bullying.

Gustaríanos agradecerlle ao Concello de Carral, á OMIX, a protección civil e a todos aqueles que participaron na actividade de cohesión a súa implicación e colaboración nesta saída.

event | by Dr. Radut