Benvida

ies.basanta.silva@edu.xunta.gal

Enderezo:

Cidade Cultural, Rúa do Estudante s/n, 27800 Vilalba, Lugo

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS DO FONDO DE LIBROS CURSO 24_25

TEÑEN Á SÚA DISPOSICIÓN NO TABOLEIRO INTERIOR DO INSTITUTO, EN HORARIO DE 10 H. A 13 H. AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO DE LIBROS. TEÑEN DOUS DÍAS PARA FACER ALEGACIÓNS DENDE A SÚA PUBLICACIÓN, NO DÍA DE HOXE.

PÓDENSE TAMÉN CONSULTAR PINCHANDO EN ENLACE, PARA OS QUE TEÑAN ACCESO ELECTRÓNICO

HORARIO MES DE XULLO

HORARIO MES DE XULLO: DE 10 H. A 13 H. (O venres 26 o centro permanecerá pechado).

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DE ESO E BAC PARA O CURSO 24_25

RUTAS DE TRANSPORTE E PARADAS

PREMA EN RUTAS DE TRANSPORTE PARA VER AS RUTAS E PARADAS ACTIVAS ACTUALMENTE

CALENDARIO FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULAS

CALENDARIO FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULAS CURSO 24_25

CALENDARIO FIN DE CURSO

CUALE B1 DE INGLÉS

Aberto o prazo de preinscrición do CUALE B1 no IES Lois Peña Novo dende o 16 de maio ao 7 de xuño. Consulta as datas a continuación.

PREME AQUÍ PARA ACCEDER Á DOCUMENTACIÓN

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 24-25.

Estimadas familias,

Xa saíu publicado ( ORDE do 7 de maio de 2024 (DOG do 20 de maio) o fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 24-25.

Para 1º e 2º da ESO pódese solicitar a axuda para adquirir material escolar (non necesitarán libros pois terán ordenadores por estar no proxecto EDIXGAL)

Para 3º e 4º da ESO pódense solicitar ambas axudas, faise todo no mesmo formulario.

Prazo de solicitude:    do 21/5/2024 a 21/6/2024, incluídos.

Na secretaría do centro están dispoñibles os formularios para solicitalo ou pódense cubrir en liña no seguinte enlace:

Se dispoñedes de certificado electrónico ou  Chave 365  pódense tramitar a través da sede electrónica. Procedemento administrativo:  ED330B

Tedes toda esta información tamén na nosa páxina web.

Un saúdo.

A Dirección

EXCURSIÓN 3º ESO DEPARTAMENTO DE FRANCÉS

O ALUMNADO DE FRANCÉS DE 3º DA ESO DISFRUTOU DUNHA XORNADA DE CONVIVENCIA, CHEA DE ACTIVIDADES, NA ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE LUGO