Día Internacional contra a Violencia de xénero

A violencia contra as mulleres non é un fenómeno illado, afecta a todas as clases sociais e a todas as idades. A discriminación feminina ten un carácter estructural, atópase tanto no eido familiar coma no laboral e social. Desde o convencemento de que a violencia é una conduta aprendida que se pode modificar, e de que pódese prevenir  mediante unha educación que promova entre os alumnos relacións de respecto e de igualdade,  conmemoramos este día con dúas actividades:

• Unha exposición de traballos realizados en Plástica polos alumnos de 3º ESO-C

•  A participación dos alumnos de 4º PDC, acompañados polo profesor José Luís Álvarez, na edición Enlaza Vigo 2014.

(Este foi o cartel que levamos á edición de Enlaza Vigo 2014)