CONVOCATORIAS DE ELECCIÓNS A REPRESENTANTES NO CONSELLO ESCOLAR (sectores de responsables e alumnado)

09/11/2022 12:39

Con data de hoxe a Xunta Electoral do CPI de San Vicente publica as convocatorias de eleccións de representantes no Consello Escolar dos distintos sectores (responsables, alumnado, profesorado e persoal non docente).

As convocatorias para responsables (pais, nais ou titores/as legais) e alumnado poden consultarse no taboleiro do centro e tamén nos arquivos anexos a esta publicación.

O prazo de presentación de candidaturas dura ata o día 17 de novembro ás 14:30 horas. Os modelos están dispoñibles na secretaría do centro e tamén anexos máis abaixo.

As votacións celebraranse o 24 de novembro, nos horarios indicados en cada convocatoria.

convocatoria responsables.pdf68.41 KB
candidatura responsables.pdf61.32 KB