COMPARTE DANZA

25/05/2015 20:10

comparte danza

O xoves 14 de maio as bailarinas da escola BS Danza de Santiago de Compostela visitaron o noso centro no seu programa didáctico COMPARTEDANZA.

Este programa pretende achegar a danza á comunidade educativa porque "compartindo o que facemos, todos aprendemos". Deste xeito, amosaron aos nosos alumnos a arte en movemento, a importancia de descubrir con alegría o propio corpo e as súas cualidades e sobre todo, amosáronnos  que o movemento é unha forma de expresión e de comunicación de sentimentos e emocións.

Foi unha fermosa experiencia, para rapaces e profes, observar como se preparan para a danza mediante o quecemento, e logo como coordinan os seus movementos en perfecta harmonía coa música, en distintos estilos e expresando e contaxiando en nós emocións diferentes.

Aquí tedes unha pequena mostra gráfica desa fermosa xornada que esperamos repetir o vindeiro ano.

COMPARTE DANZA EN A BAÑA on PhotoPeach