« Week of Maio 27, 2024 »
Start: 27/05/2024 18:29

No arquivo adxunto podedes coñecer o resultado da enquisa que o Equipo de Igualdade realizou ao alumnado de ESO e a partir da cal se estableceron os obxectivos de traballo do equipo durante o cruso 23-24.

Start: 02/06/2024 08:25

Este curso escolar 2023-24 temos en funcionamento os novos recantos creados grazas aos Programas Educativos da Consellería de Educación. Coa participación nas modalidades CP Innova e CP Inclúe, o CPI San Vicente incrementou dentro das aulas a presenza de novos recursos que permiten realizar accións que promoven a igualdade de oportunidades, a inclusión, a competencia en educación emocional, a convivencia entre os membros da comunidade educativa, o desenvolvemento de competencias clave, o talento e o fomento de hábitos de vida saudables entre outras.

Tanto en EI coma en EP adquiríronse novos recursos para a creación de espazos de estimulación da lectoescritura e a lóxico-matemática así coma espazos de creación artístico-expresiva e de desenvolvemento do xogo simbólico.

O xogo é unha potente ferramenta educativa e un recurso metodolóxico que facilita o proceso de ensino-aprendizaxe do alumnado.

Presentamos unha escolma de imaxes dos espazos e das actividades realizadas por medio dos recursos adquiridos.

XOGOS EDUCATIVOS