881 86 70 01
Eventos
Ven | ||
---|---|---|
Start: 12/01/2024 15:02
O día 15 de xaneiro de 2024 inícianse os trámites do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (código ED550A), coa fase de reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.
Deberán formalizar a reserva de praza:
O resto do alumnado de momento non ten que realizar ningún trámite.
O prazo de solicitudes é do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro de 2024, ambos incluídos.
O formulario normalizado será facilitado na administración do centro e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación Admisionalumnado (Solicitudes>Reserva>Crear), e na páxina web da Consellaría de Educación. Deberá ser presentado ou ben electronicamente, ou ben de forma presencial no centro de orixe.
As listaxes de alumnado admitido publicaranse antes do día 22 de febreiro e estarán dispoñibles no taboleiro do centro e na aplicación Admisionalumnado.
|