Xoves Novembro 05, 2015
Start: 05/11/2015 23:12

O noso proxecto de centro En versión Orixinal foi seleccionado na IV Convocatoria de Proxectos Escolares 2014-2015 da Fundación Barrié.

Con el pretendemos afondar en todas as etapas e niveis no cine e na linguaxe audiovisual coma fontes de coñecemento, aprendizaxe e adquisición de competencias en todas as áreas e materias.

Velaqué tedes o video e a presentación que proxectamos na presentación do noso proxecto na sede da Fundación Barrié en A Coruña o pasado 5 de outubro de 2015.

Aquí tedes o video e a presentación que proxectamos na presentación do noso proxecto na sede da Fundación Barrié.