Visita ao Museo de Historia natural.

Neste marzo o alumnado de 4º e 5º de infantil e o de 6º de primaria fixemos unha visita ao Museo de Historia Natural de Santiago de Compostela para realizar unha actividade do Clube de Ciencia.

Aínda que fomos todos xuntos a visita estivo dividida por etapas.

Ademais da visita guiada ó museo, o alumnado de infantil realizou as seguinte actividades:

ACTIVIDADE 1: DESCUBRIMOS O QUE HAI DENTRO DA CAIXA.

A actividade consistiu en que cada alumno/ a podía sacar un obxecto que se escondía dentro dunha caixa e debían decidir se era un obxecto da natureza ou un obxecto artificial elaborado polo ser humano.

ACTIVIDADE 2: TOCAMOS ANIMAIS.

Durante todas a visita ó museo non estaba permitido tocar, pero nesta actividade tiveron a oportunidade de tocar tres animais disecados.

Pola outra banda, o alumnado de 6º de primaria realizou unha actividade de recoñecemento de animais a través das novas tecnoloxías.

A visita guiada foi do máis interesante para o alumnado.

Esta actividade realizouse grazas á colaboración da ANPA co Clube de Ciencia.