convocatoria asamblea xeral

ASOCIACIÓN DE NAIS E PAIS DO ALUMNADO “SAN ISIDRO” CPI PLURILINGÜE DOS  DICES

15911- ROIS- A CORUÑA- TFNO. 658978726 / anpasanisidro@gmail.com

ASAMBLEA XERAL DE SOCIOS/AS

Convócase ás familias do alumnado do CPPI dos Dices-Rois á asamblea xeral que terá lugar nos locais do centro educativo o vindeiro xoves 21 de setembro de 2017 ás 20:30h. coa seguinte Orde do día:

1.- Lectrua e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior

2.- Informe do Director do centro

3.- Estado actual de contas da Asociación

4.- Actividades extraescolares

5.- Renovación da xunta directiva

6.- Rogos e preguntas

Ao mesmo tempo, lembramos que xa se pode pagar a cota anual de 15€ do presente curso escolar nas oficinas de Abanca

Nº de conta: 2080-0328-95-3000041877

Para facilitar a xestión e a contabilidade da mesma rogamos se faga o ingreso a nome do alumno/a (1 soa cota por familia, con independencia do número de fillos/as que teñan no centro) durante o mes de outubro.

Informarvos tamén que o último martes de cada mes a partir das 20h., os membros da directiva estaremos no centro para atender calqueira cuestión e que tamén se dispón dun buzón no centro no que poden deixar as súas consultas ou suxestións, ademáis do teléfono e correo electrónico.

Comprácenos convidar ás familias a colaborar coa asociación, cuxo fin primordial é o de promover a participación no bo funcionamento do centro e organizar actividades lúdicas e extraescolares para o alumnado.

Grazas por anticipado e recibide un cordial saúdo,

Rois, 14 de setembro de 2017