Eventos
Convocatoria 2018-2019
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018/2019
AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR
LISTAXE de LIBROS DE PRÉSTAMO para SECUNDARIA
LISTAXE de excluídos de SECUNDARIA
LISTAXE FINAL DE CHEQUES de MATERIAL ESCOLAR para SECUNDARIA e PRIMARIA
Nesta listaxe figuran os cheques de Secundaria que estaban pendentes de emisión, por estar convocados a examinarse na convocatoria de setembro.
Sinalar que os alumnos que repiten curso, aparecen na listaxe do seguinte curso, non na lista do curso que lles corresponde.
Figuran tanto os cheques concedidos como os excluídos.
LIBROS DE PRÉSTAMO DA EDUCACIÓN PRIMARIA (Fondo Solidario da Xunta de Galicia)
Teñan en conta, que no caso de coincidencia entre os libros de préstamo concedidos no Fondo Solidario do CPI de Cruz do Sar, cos concedidos polo Concello de Bergondo, soamente se entregará UN EXPEMPLAR dos libros coincidentes.
En relación ao préstamo dos libros, no caso de recibir en préstamo o libro de lingua estranxeira, teñan en conta que soamente se prestará o libro de texto, pero non o libro de exercicios:
- PUPIL´S BOOK (Primaria) ou CLASSBOOK (Secundaria) para lingua inglesa.
- CAHIER D´ELEVE para lingua francesa. (Educación Secundaria)
Polo que sempre deberán mercar o libro de exercicios:
- ACTIVITY BOOK (Primaria) ou WORKBOOK (Secundaria) para lingua inglesa.
- PACK CAHIER para lingua francesa. (Educación Secundaria)
CHEQUES CONCEDIDOS de MATERIAL ESCOLAR (Primaria-Secundaria) e LIBROS (1º-2º primaria)
Listaxe DEFINITIVA das solicitudes presentadas a data 22 de xuño 2018
Devolución dos libros de préstamo 2017/2018
Educación Primaria 3º/4º/5º/6º curso: Ata o 21 de xuño ao titores nas aulas.
Educación Secundaria 1º/2º/3º/4º curso: Ata o 21 de xuño na Secretaría do centro educativo. Non se entregarán aos profesores. Devolveranse incluso os libros de materias suspensas (xa que ata a data 26 de xuño non recibiran oficialmente os boletín de cualificacións). Os libros das materias suspensar poderan recollerse de novo a partir de 26 de xuño na Secretaría, achegando boletín de cualificacións, xustificativo dos libros a recoller. Logo de examinarse en setembro, serán devoltos o día 6 de setembro, día de entrega dos boletíns de cualificacións da avaliación extraordinaria.
Circulares devolución dos libros de préstamo 2017-2018
Entrega dos cheques 2018/2019 de material escolar + cheques de libros de 1º e 2º curso de Primaria
Educación Primaria: Dende o 6 de xullo
Educación Secundaria: Dende o 11 de xullo SOAMENTE para os alumnos que se matricularon por superar todas as materias en Xuño. Os pendentes de setembro poderán recoller os cheques a partir do 12 de setembro de 2018.
Listaxes dos libros de préstamo 2018/2019 (Fondo solidario):
Educación Primaria 3º/4º/5º/6º curso: Antes do 20 de xullo de 2018 no taboleiro de centro e na páxina web http://www.edu.xunta.gal/centros/cpicruzsar/
Educación Secundaria 1º/2º/3º/4º curso: Entre o 11 e o 14 de setembro de 2018 no taboleiro de centro e na páxina web http://www.edu.xunta.gal/centros/cpicruzsar/
OS LIBROS DE PRÉSTAMO ENTREGARANSE NAS AULAS CO INICIO DO CURSO.
OS LIBROS QUE NON APAREZAN NAS LISTAXES DEBERÁN SER ADQUIRIDOS.
NO CASO DOS LIBROS DE INGLÉS E FRANCÉS, SOAMENTE SE PRESTARÁ O LIBRO DE TEXTO, NUNCA O LIBRO DE EXERCICIOS QUE DEBERÁ SER ADQUIRIDO.
Na data 21 de maio de 2018, publicouse no Diario Oficial de Galicia, a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/2019.
Máis información sobre esta convocatoria en https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2018/20180521/AnuncioG0164-110518-0001_es.html
Nesta convocatoria, como novidade, a presentación preferente será telemática a través de: https://www.edu.xunta.gal/fondolibros https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B
Sinalar que para a presentación telemática, precisan dispoñer dunha identificación electrónica, DNI electrónico, Certificado dixital da FNMT ou Chave365. No caso do DNI electrónico, precisarán dun aparello lector conectado ao PC, e en calquera caso tamén precisarán dun escaner ou cámara dixital para dixitalizar a documentación a achegar ( Libro de Familia e Anexo III ). En relación coa presentación electrónica, poden obter máis información neste documento https://www.edu.xunta.es/axudaplicacion/files/fondolibros/FNDLIB_MU_ManualCidadan_v.01.17.2.pdf
No caso de desexar cumprimentar a solicitude no ordenador sin usar a aplicación FondoLibros, poden usar o seguinte documento PDF, e logo de introducir os datos, imprimirán as páxinas 1-3 e deberán asinar as casiñas das sinaturas.
A data tope de presentación das solicitudes será o venres 22 de xuño de 2018, tanto para Primaria como para Secundaria.
|
|
DOCUMENTOS:
PDF editable da solicitude para presentación presencial
Instruccións actualizadas para a presentación da solicitude
|
Instruccións presentación da solicitude
|
Horario de atención ao público durante o curso escolar
Lúns a Venres: 9:10 a 14:15 *
Lúns e Martes: 16:00 a 19:00 *
* horarios válidos durante o curso escolar (10 setembro 2017 - 21 xuño 2018)
Horario de atención ao público no verán (22 de xuño a 23 de xullo / 1 ao 10 setembro)
Lúns a Venres: 9:30 a 14:00
Correo electrónico:
Secretaría: secretaria.cpi.cruz.sar@gmail.com
Dirección: cpi.cruz.sar@edu.xunta.es
Teléfono: 881 960 215
SOLICITUDE DE PRAZA NOVO ALUMNADO - CURSO 2018 / 2019
Este proceso de admisión está destinado soamente ao novo alumnado que desexe incorporarse ao CRUZ do SAR e non proceda do centro adscrito CRA de Bergondo (Educación Infantil).
Sinalar que os alumnos do CRA de Bergondo xa fixeron a reserva de praza no mes de febreiro e soamente deberán confirmar a súa intención de cursar estudos neste centro educativo, formalizando a súa matrícula no prazo do 20 ao 30 de xuño.
Todo o novo alumnado que desexe solicitar praza, deberá presentar a súa solicitude de admisión e a documentación complementaria na Secretaría do CPI de Cruz do Sar. Presentarán unha única solicitude, na que indicarán un ou varios centros, por órde de preferencia, nos que desexan solicitar praza para o alumnado solicitante.
O prazo de presentación das solicitudes será do 1 ao 20 MARZO de 2018.
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:
-
Impreso de solicitude de admisión en centros docentes sostidos con fondos públicos ED-550B. A solicitude pódese descargar aquí
-
Certificado de matrícula ou escolarización AL-997 (Xade) emitido polo actual centro educativo, para verificar o nivel no que se atopa matriculado o alumno solicitante durante o curso 2017/2018.
-
Copia do DNI do alumno ou copia do Libro de familia, para verificar a data de nacemento do alumno solicitante.
-
Copia do DNI dos titores legais.
-
Copia da tarxeta sanitaria do alumno.
-
Unha fotografía tamaño carnet en cor.
-
Volante de empadroamento no Concello de Bergondo, para verificar a residencia na zona de escolarización que lle corresponde.
-
No caso de separación ou divorcio, a solicitude de admisión deberá estar asinada por ambos proxenitores e deben achegar copia da resolución xudicial, ou do convenio regulador (excepto nos casos de violencia de xénero, aínda que deberán aportar documentación xustificativa da dita circunstancia), agás que a patria potestade estea atribuída a un deles. Nestes casos, será necesario presentar a resolución xudicial correspondente (excepto nos casos de violencia de xénero, aínda que deberán aportar documentación xustificativa da circunstancia de violencia)
Lembrámosllesás familias que logo de reservar praza, si estaban matriculados no centro adscrito de Educación infantil CRA de Bergondo (prazo do 1 ao 15 de febreiro de 2018) ou si veñen de solicitar praza, ao trasladarse dende un centro educativo non adscrito ou situado fora de Bergondo (prazo do 1 ao 20 de marzo), deberán verificar que aparecen admitidos nas listaxes que se publicaran entre o 25 de abril e o 15 de maio. No caso de estar admitidos deberán formalizar a matrícula nos seguintes prazos:
-
Educación Primaria (1º a 6º curso) do 20 ao 30 de xuño
-
Educación Secundaria (1º a 4º curso) do 25 de xuño ao 10 de xullo
-
Educación Secundaria, con materias suspensas, antes do 10 de setembro (indicaranse as datas concretas máis adiante).
Os prazos para formalizar a matrícula son os seguintes:
-
Educación Primaria (1º a 6º curso) do 20 ao 30 de xuño
-
Educación Secundaria (1º a 4º curso) do 25 de xuño ao 10 de xullo
-
Educación Secundaria, con materias suspensas, antes do 10 de setembro (indicaranse as datas concretas máis adiante).
A cociña
Que teñas toda a felicidade que mereces, Olga ❤️
https://www.facebook.com/apa.asmarinas/photos/a.720938514689683/2196954517088068/?type=3&theater
A cociña do CRUZ do SAR
Os menús escolares
Menús elaborados polas cociñeiras do CRUZ do SAR
Curso 2017 / 2018
Prema nos seguintes vínculos para ver os menús mensuais:
- Maio 2018
- Abril 2018
- Marzo 2018
- Febreiro 2018
- Xaneiro 2018
- Decembro 2017
- Novembro 2017
- Outubro 2017
- Setembro 2017
Curso 2016 / 2017
Prema nos seguintes vínculos para ver os menús mensuais:
- Xuño 2017
- Maio 2017
- Abril 2017
- Marzo 2017
- Febreiro 2017
- Xaneiro 2017
- Decembro 2016
- Novembro 2016
- Outubro 2016
- Setembro 2016
Curso 2015 / 2016
Prema nos seguintes vínculos para ver os menús mensuais:
- Xuño 2016
- Maio 2016
- Abril 2016
- Marzo 2016
- Febreiro 2016
- Xaneiro 2016
- Decembro2015
- Novembro 2015
- Outubro 2015
- Setembro 2015
Curso 2014 / 2015
Prema nos seguintes vínculos para ver os menús mensuais:
- Xuño 2015
- Maio 2015
- Abril 2015
- Marzo 2015
- Febreiro 2015
- Xaneiro 2015
- Decembro 2014
- Novembro 2014
- Outubro 2014
- Setembro 2014
Curso 2013 / 2014
Prema nos seguintes vínculos para ver os menús mensuais: