COÑECÉNDONOS

Na primeira reunión do club de lectura co grupo de 1º ciclo houbo aspectos positivos e negativos.

Comezamos polos malos:  dúas alumnas de 1ºESO decidiron abandonar o club porque non lles daba tempo a ler o libro e, á vez, este título lles parecía complicado. Lamentamos estas baixas pero, cando queiran ou poidan, estaremos encantadas de incluílas novamente.

O positivo é todo o demais: o grupo funcionou moi ben, as alumnas (todas eran rapazas porque o único varón non veu hoxe ao centro) participaron activamente comentando, analizando, dando o seu punto de vista e tratando todos aqueles aspectos (que foron moitos) que lles pareceron de interese do libro.

Fóra do normal de María Reimóndez serviu para decatarnos de que todos somos diferentes pero precisamente esa diferenza é o mellor de cada un. Un bo comezo para este club...

Ao rematar acordamos ler parte (ata a páxina 132) de Charlie y la fábrica de chocolate, de Roald Dahl, para a seguinte reunión que será o 23 de novembro.

story | by Dr. Radut