Concurso "Affiche ton français"

Dos 3 carteis que o Departamento de Francés presentou para o concurso "Affiche ton français" co tema: "Le cinéma", para todos os centros de Galicia, durante as 27 Xornadas da APFG que tiveron lugar no IES Fontiñas de Santiago de Compostela, os traballos presentados por Sara Abdulkader Sande e Blanca Barros Rubines (1º ESO A), resultaron premiados co segundo e terceiro premio na categoría de 1º e 2º de ESO.

As alumnas gañadoras rebibirán un obsequio de parte da Asociación de Profesores de Francés de Galicia e próximamente rebibirán un diploma.

A profesora de Francés agradece a todos os seus alumnos que participaron voluntariamente neste concurso, aínda que os seus traballos non foran escollidos.