MUROS QUE UNEN

Finalizamos unha nova fase no proxecto de dinamización do patio coa participación do centro no programa: "Muros que unen" que organiza o Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade e, co que colabora o Concello de A Coruña.

Tres obras que fomentan a reflexión sobre os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible da ONU  tras gañar o VI Certame de murais arredor dos ODS ‘Muros que unen’, organizado polo Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade co financiamento do Concello da Coruña. As propostas de Bernat Solsona, ‘Pekolejo’ e Marta Burgui resultaron ser as que mellor ilustran os ODS 12, 13 e 14, que promoven o consumo responsable, a acción climática e a protección dos océanos.

FONDO GALEGO

Na barra lateral esquerda poden consultar as fases do Proxecto de dinamización do patio

Matrícula comedor 2024/2025

Somos moi… festeiros!

Temos que recoñecer que o terceiro trimestre é o que mais nos gusta... saídas de fin de curso, actividades ao aire libre e festas. Aquí vos ensinamos un resumo das que mais nos gustaron.

Xogos interciclos para celebrar fin de curso:

Día das letras galegas:

CAMBIOS NAS ENTRADAS E SAÍDAS DO CENTRO

Poden consultar a modificación das NOF aprobada en reunión de claustro e consello escolar en xuño:

NOF

NOVO CAMIÑO PARA AS NOSAS ALUMNAS/OS DE 6º E.P.

"Para abrir nuevos caminos, hay que inventar, experimentar, crecer, correr riesgos, romper reglas, equivocarse y divertirse" Mary Lou Cook.

Vos desexamos unha nova viaxe chea de experiencias divertidas, aquí sempre teredes a vosa casa.

ACTIVIDAD EXTRAESCOLAR

Grazas un ano mais á ANPA Berbiriana por organizar todas as actividades complementarias do centro.

Aquí vos deixamos a súa web para que podades consultar mais información:

Neste vídeo poderedes ver un pequeno resumo da actividade extraescolar de pintura:

INFORMACIÓN FIN DE CURSO 2023/2024