Entroido

Este curso decidimos facer un estudo etnográfico do Entroido na Provincia de Ourense, para o que contamos coa presenza do pai dunha alumna do centro, orixinario do Val de Monterrei, que nos proporcionou un traxe auténtico de Cigarrón; e a súa filla Cristina ,alumna do centro, explicounos os distintos elementos que o compoñen e a súa función así como o desenvolvemento do Entroido en Verín.

Agradecemos a colaboración deste e outros pais e nais que desinteresadamente nos proporcionan coñecementos e experiencias que sen a súa axuda nos resultarían moi dificiles conseguir.

Esto e unha a reprodución a tamaño natural dunha pantalla típica de Xinzo de Limia  feita polo alumnado e profesorado de 2º curso