Bo Nadal!!!

A comunidade educativa do CEIP Xesús Golmar quérevos desexar un bo Nadal e un moi feliz ano 2021. Desde esta familia que formamos na escola desexamos que toda a emoción destos días se traslade ao resto do ano e que valores como a bondade, a comprensión, a empatía, a ilusión, a ledicia, a solidariedade, a tolerancia ou a xenerosidade non sexan exclusivos das datas que agora festexamos, senón que o Nadal se convirta nunha actitude que preconicemos con cada xesto independentemente da época na que nos atopemos.

Que os sorrisos trascendan das mascarillas e que os vosos ollos eleven con sinceridade e agarimo a felicidade e a maxia que xermola no voso interior para facer deste recuncho do universo un lugar moito mellor!