AXUDAS LIBROS DE TEXTO. CURSO 2013/2014

O prazo de presentación de solicitudes para o alumnado de educación primaria, é do 3 de xuño ao 3 de xullo de 2013, ambos inclusive. (DOG. 31/05/2013)

As solicitudes entregaranse na secretaría do centro en horario de 9:10 a 13:15 horas.

Presentarase unha solicitude por cada alumno ou alumna, de xeito que se un solicitante ten varios fillos ou fillas matriculados nas ensinanzas obxecto da convocatoria, deberá presentar unha solicitude para cada un deles, xa sexa no mesmo ou en distinto centro.

Para as novas incorporacións de alumnado que se produzan ao longo do curso con posterioridade aos períodos indicados, sempre que no mesmo curso escolar non estivesen matriculadas con anterioridade nun centro sostido con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia,  o prazo será de un mes e contarase a partir do día seguinte ao da formalización da matrícula. En todo caso, o prazo para presentar a solicitude para as novas incorporacións terá como data límite o 31 de marzo de 2014.

Poderán descargar os impresos, en formato pdf, do portal educativo no enderezo electrónico http://www.edu.xunta.es, ligazón: gratuidade solidaria de libros de texto