FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS

O venres o alumnado de Educación Infantil celebrou no auditorio o festival das Letras Galegas. O alumnado de tres anos participaba por primeira vez no festival comportándose como auténticos expertos cantando e bailando. As alumnas e os alumnos de catro e cinco anos representaron pequenas obras e tamén cantaron e bailaron mostrando as súas mellores dotes interpretativas. Noraboa as profesoras polo traballo, o esforzo e dedicación e as nenas e aos nenos de infantil por despertar en nos a ilusión e a alegría. Mencíón especial para a presentadora pola súa labor creativa e interpretativa  que sempre deixa cautivada a toda a comunidade educativa.

Maña tamén no auditorio a partir das 10:15 horas, terá lugar o fetival de Educación Primaria agardamos con entusiasmo as vosas actuacións. Moita sorte .