PLENO MUNICIPAL INFANTIL

O venres, 2 de decembro, o alumnado de 6º de Educación Primaria do noso centro participou no XXII Pleno Municipal Infantil  de Culleredo, celebrado no  Auditorio do IES Universidade Laboral.

A proposta levada ao pleno polo noso alumnado  "O arranxo de espazos de ocio para os nenos e nenas (pistas deportivas e parques)"  foi a máis votada. O Sr. alcalde, José Ramón Rioboo,  fixo fincapé en que terá sida moi en conta e que, tanto el coma o seu equipo, esforzaranse ao máximo para levala a cabo.

Así mesmo, no apartado de Rogos e Preguntas, o noso alumnado rogoulle ao Sr. Alcalde a colaboración do concello para poñer en marcha un horto escolar no colexio, solicitude que xa se fixera o curso pasado, e o rexedor comprometeuse a prestar esta colaboración.