Co motivo do comezo do novo curso escolar 2019 /2020, dirixímonos a todos os pais/nais do alumnado para facilitarlles información referida ao Centro.
1. EQUIPO DIRECTIVO
Directora: Dna. Eladia Cabanas Fernández.
Xefe de Estudos: D. Antonio Pereiro Noguerol.
Secretaria: Dna. Mª Isabel Ramallo Morales.
2 – PROFESORADO
2.1 Profesorado Titor
Educación Infantil:
4ºA - Dna. Tania López Pereira.
4ºB - Dna. Leticia Díaz Cernadas.
5ºA - Dna. Uxía Sedes Yáñez.
5ºB/6ºA - Dna. Manuela Oliveira Feijoo.
Apoio E.I. - Dna. Cristina Martínez Caamaño.
Educación Primaria:
1ºA/2ºA – D. Pablo Seijas Rancaño.
2ºB - Dna. Marta Sobrino Gosenje.
3ºA - Dna. Lorena Fariña Suárez.
4º – Dna. Mª Isabel Ramallo Morales.
5º - Dna. Mª Mar Espasandín García.
6ºA - Dna. Andrea Martínez Quiroga.
2.2 Profesorado Especialista
Inglés – Dna. Natividad Varela García.
E. Física – D. Antonio Pereiro Noguerol.
E. Musical – Dna. Mª Isabel Ramallo Morales
P. T – Dna. Nerea Rúa García.
A. L. - Dna. Carlota González Lesta.
Relixión – Dna. Rosa Sabell Sierra.
Orientador – D. Alberto Veleiro Vidal( compartido co CEIP Sofía Casanova). Estará no centro os mércores.
Coidadora: Dna. Pilar Matos Caridad.
3 - PERSOAL NON DOCENTE
Conserxe: Dna. Mª Teresa Cacheiro Fernández
4 - XORNADA ESCOLAR E PUNTUALIDADE
. O horario da xornada lectiva é de 9:00 a 14:00 h. durante todo o curso, agás para o alumnado de 3 anos durante o período de adaptación.
- Se algún alumno/a chega tarde ou ten que ser recollido/a antes da hora de saída, deberá pasar por Conserxería, acompañado do seu pai, nai ou persoa autorizada por escrito, para cubrir o xustificante que lle facilitará a conserxe.
- En cumprimento da Orde do 22 de xullo de 1997 (DOG 02/09/97), que regula a organización e funcionamento dos colexios de E.Infantil e Primaria, non se poderá acceder ás aulas en horario lectivo sen a debida autorización. Por iso, e pola seguridade dos menores, cando un alumno/a chegue tarde ou teña que ser recollido antes da hora de saída, será o persoal do centro quen acompañe ao alumnado á clase ou quen o vaia buscar á mesma para entregarllo á súa familia.
- Lembrade que a puntualidade redunda na calidade do ensino e que, cando se producen determinadas faltas de puntualidade á escola, estamos perxudicando a todo o alumnado da aula. O éxito escolar necesita da implicación de todos/as e, polo tanto, a colaboración é a base do traballo conxunto que familias e escola temos por diante.
- Segundo o establecido no Protocolo para a Prevención e Control do Absentismo da Consellería de Cultura, Educación e O.U., como norma xeral:
. As faltas de asistencia deberán ser sempre debidamente xustificadas.
. As familias comunicarán con antelación ao centro as faltas que estean previstas.
- En caso de imprevisto, comunicarase telefonicamente ou por e-mail ao centro, no mesmo día ou por escrito no día de reincorporación.
5 - HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS
Dirección: Luns, Mércores e Xoves de 9:00 a 10:30h
Martes e Venres de 9:00 a 9:50h e de 13:10 a 14:00h
Xefatura: De luns a venres, de 9:00 a 9:50h
Secretaría: Luns, Mércores e Venres, de 12:00 a 13:10h e Xoves de 10:00 a 11:30h
Titorías individuais coas familias: As visitas ordinarias ou titorías de pais/nais de alumnado co profesorado do centro serán todos os luns lectivos do curso en horario de 17:00 h a 18:00h, na aula do alumno correspondente. Para unha mellor atención e organización das mesmas, os pais/nais deberán solicitala previamente por escrito.
DATAS DE REUNIÓNS XERAIS:
Ed. Infantil 4 anos A/B e 5 anos A: 23 de setembro ás 16:00h.
Ed. Primaria:
1ºA/2ºA: 30 de setembro ás 16:00h.
2ºB: 30 de setembro ás 17:00h.
3ºA: 23 de setembro ás 16:00h.
4ºA: 7 de outubro ás 16:00h.
5ºA: 7 de outubro ás 17:00h.
6ºA: 23 de setembro ás 17:00h.
6 - DÍAS NON LECTIVOS
Períodos de vacacións escolares:
Nadal: Do 23 de decembro de 2019 ata o 7 de xaneiro de 2020, ambos inclusivos .
Entroido: 24, 25 e 26 de febreiro de 2020.
Semana Santa: Do 6 ao 13 de abril de 2020, ambos inclusive.
Festivos: 1 de novembro, 6 de decembro de 2019, 19 de marzo e 1 de maio de 2020.
Día do Ensino: 31 de outubro de 2019.
Días propostos polos Centros do Concello: 20 de marzo e 4 de maio de 2020.
Así como todos aqueles que figuren no Calendario Oficial Laboral da Comunidade Autónoma Galega.
7 - ORGANIZACIÓN DAS ENTRADAS E SAÍDAS
- Todo o alumnado do centro entrará polo portalón principal.
O alumnado de Ed. Infantil entrará acompañado dos pais/nais, bordearán o centro pola dereita do edificio e farán a fila diante da súa aula. Cando queden a cargo do profesorado, os pais/nais deben saír do recinto escolar.
O alumnado de Ed. Primaria entrará só e fará as filas na entrada principal.
- Abrirase o portalón ás 8:55 para que o alumnado entre e se vaia colocando na fila, e logo soará a música ás 9:00 para entrar ás aulas.
MOI IMPORTANTE: Por seguridade de toda a Comunidade Educativa, non se permite a entrada ou saída do centro polo portalón de acceso ao aparcamento do persoal do centro.
8 - OUTRAS INFORMACIÓNS DE INTERESE
- O Centro utilizará, como canles de comunicación coas familias para notificacións e convocatorias importantes, a páxina web do colexio e a aplicación ABALAR MÓBIL.
- HIXIENE: É habitual a presenza de piollos durante o curso. Pregámoslle que, co comezo do curso escolar, revisen diariamente as cabezas dos seus fillos/as para tratar de erradicar estes parásitos.
O alumnado debe traer o seus propios panos de papel para o seu uso persoal.
- Lembramos a todos os pais/nais que queiran cambiar as ensinanzas de Relixión ou Valores para este curso, que deberán cubrir un impreso facilitado no centro para o cambio, sendo o último día o 15 de setembro, data a partires da cal non se poderá facer ningún cambio.
9 - ANPA LAVANDEIRA
UBICACIÓN: O local da ANPA está no propio centro.
CONTACTAR CO ANPA:
páxina web: www.anpalavandeira.es
correo electrónico: anpalavandeira@gmail.com
Representantes de pais/nais no Consello Escolar:
D. Javier Montero Lema.
D. Francisco Javier Castro Barbeito.
10 - ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES
- Xestionadas pola ANPA.
- O centro oferta a Biblioteca Escolar polas tardes, de martes a venres, en horario de 16:00 a 18:00h, para o alumnado de Ed. Primaria.
- O alumnado que faga uso da Biblioteca só se pode recoller ás 17:00h ou ás 18:00h, sendo obrigatoria a puntualidade na recollida.
11 - DATAS DE ENTREGA DE BOLETÍNS ÁS FAMILIAS
1ª Avaliación: 19 de decembro de 2019
2ª Avaliación: 2 de abril de 2020
3ª Avaliación: 19 de xuño de 2020
12 - OUTROS SERVIZOS
MADRUGADORES: O servizo de madrugadores comeza ás 7:30h.
COMEDOR ESCOLAR: O horario de comedor será de 14:00 a 16:00h. Poderase recoller ao alumnado ás 15:00 e a partir das 15:50 h.
-Todo aquel alumnado que presente algún tipo de intolerancia ou alerxia alimentaria ten a obriga de entregar no centro a documentación actualizada relativa a dita situación antes do comezo do curso, para que sexa tido en conta á hora de elaborar os menús. Ademais é importante que o profesorado teña esa información para tela en conta nas celebracións que se fagan no centro.
- O servizo de comedor escolar comeza o 11 de setembro e remata o 19 de xuño.
DESDE O CEIP VILA DE RUTIS POÑÉMONOS Á VOSA DISPOSICIÓN PARA CALQUERA DÚBIDA, ACLARACIÓN OU SUXESTIÓN, E DESEXÁMOSVOS UN BO CURSO 2019/20.