ACTIVIDADES REALIZADAS NO POLO CREATIVO DURANTE O CURSO 2023- 2024

Reto feito polo Día da Muller

Actividades na etapa de Educación Infantil

PRESENTACIÓNS SOBRE PLANTAS

Nas seguintes ligazóns poderedes ver as presentacións realizadas polo alumnado sobre diferentes plantas da nosa contorna, dentro do noso proxecto de centro "Mugardos o noso ecosistema: as plantas".

O MEXACÁN

O FIÚNCHO

O CASTIÑEIRO

A FIGUEIRA

O SALGUEIRO

AS SILVAS

UTILIZACIÓN DE DIVERSOS RECURSOS MATERIAIS DO POLO CREATIVO

Utilización de material de refugallo para a creación de elementos de costrución, e práctica de motricidade fina en educación infantil (ambiente de arte).

Utilización do Kapla

Kits de máquinas simples

Utilización do banco de carpinteiro para realizar estampado ecoprint.

Etiquetaxe de diferentes plantas e árbores (educación infantil).

OBRADOIRO DE COSTURA CREATIVA

Dentro das actividades do Polo Creativo, e vencellado ao proxecto de centro sobre as plantas, realizamos un obradoiro de costura creativa con estampado ecoprint. A actividade implicou á totalidade do alumnado do centro en diferentes partes do proceso (estampación, patronaxe, corte e cosido). As familias tamén compartiron os seus coñecementos connosco. Moitas grazas pola súa colaboración!

PRESENTACIÓN OBRADOIRO DE COSTURA CREATIVA

ENCONTROS NA NOSA RADIO: ENTREVISTA A XOÁN RUBIA

Na seguinte ligazón, podedes escoitar a entrevista que o alumnado de sexto lle realizou a Xoán Rubia na nosa radio.