Centros activos e saudables

EXPOSICIÓN SOBRE DEPORTES DE RAQUETA

O alumnado de sexto de primaria realizou unha exposición sobre diversos deportes de raqueta, construíndo as súas propias maquetas e presentacións.

CAMPIONATO PROVINCIAL DE CROS ESCOLAR

O alumnado clasificado na fase local previa, participou no Campionato Provincial de cros de centros educativos, celebrado en Porto do Son. Parabéns aos participantes!

2ª EDICIÓN RURAL ATHLETICS GIRLS CON BELÉN TOIMIL

A atleta olímpica mugardesa Belén Toimil, visitou o noso centro para desenvolver unha actividade de campaña de promoción do atletismo escolar en entornos rurais, e que forma parte do proxecto Rural Athletics Girls, que organiza a RFEA co apoio do programa Muller e Deporte do CSD.

Realizou unha parte expositiva e unha parte na que o alumnado achegouse á práctica de diferentes disciplinas.

Moitas grazas Belén pola túa visita!

CROS ESCOLAR

O alumnado de 2º a 6º de primaria, dentro do programa Xogade, participou nunha carreira de cros escolar en Narón, xunto con outros centros educativos da contorna.

I CONCURSO PEÓNS AO CAMIÑO

Todo o alumnado do centro participou noso I Concurso "Peóns ao camiño no CEIP Unión Mugardesa" co que pretendemos fomentar nas nenas e nenos o xogo tradicional.

PRACTICAMOS IOGA

Este curso retomamos a práctica do ioga, nas clases de educación física, coa axuda do noso auxiliar de conversa. Moitas grazas Shad!

TIRO CON ARCO

Monitores da Asociación Adarve, que imparten a actividade en Mugardos de tiro con arco, visitaron o noso centro para realizar unha xornada de práctica desta disciplina.

MODIFICACIÓN DE ESPAZOS

Este curso levamos a cabo pequenas modificacións nos espazos do patio. Pintamos xogos no chan, e a ANPA instalounos uns troncos na zona do carballo e maceteiros, cos que ademais de naturalizar o espazo, fomentamos o estudo e o coidado das plantas.

Coa modificación dos espazos pretendemos acadar un patio máis inclusivo, con diversas alernativas lúdicas, e que fomente a práctica de exercicio físico.

OBRADOIRO SOBRE ELABORACIÓN DE CREMA DE PROTECCIÓN SOLAR

Alumnado de quinto e sexto de primaria tiveron un obradoiro sobre elaboración de crema de protección solar con ingredientes naturais, e a importancia de protexer a nosa pel.