DÍA DA MULLER

Realizamos diferentes actividades para por en valor e visibilizar o traballo de mulleres que son referentes próximos á realidade do alumnado.

O Concello, propúxonos a actividade "As mulleres que nos constrúen" a través da cal o alumnado de 4º, 5º, e 6º de primaria, elaboraron un mural con historias de mulleres que para eles/elas son referentes na súas familias. Educación infantil, realizou a actividade "As mulleres da nosa vida" conxuntamente coa Escola Infantil "As Lagoas", e tamén, todo o alumnado participou na actividade "Coidadoras do planeta", que pretendía visibilizar o traballo das mulleres no medio natural, mudando o imaxinario infantil, e crear referentes, sensibilizando da importancia dos coidados noutro ámbito imprescindible para facer realidade un mundo xusto e igualitario: O noso medio natural.