INTERVENCIÓNS SOCIOEDUCATIVAS NO ÁMBITO ESCOLAR

Partindo dos contidos sobre vida saudable que comparten as materias de Educación Física e Ciencias da Natureza, durante o segundo e terceiro trimestre o alumnado de 5º e 6º participará nun obradoiro centrado na Prevención de adicións ás Tics e habilidades sociais. Este programa fomenta a prevención dos consumos, non limitándose unicamente na advertencia dos riscos; traballando contidos relacionados cos hábitos de saúde, os perigos nas redes sociais e videoxogos, nas apostas, ofertando alternativas de lecer e tempo libre, resolución de conflitos, así como o desenvolvemento da autoestima e o autocoñecemento.

Serán catros sesións coordinadas co persoal técnico de ASEDUC (Asociación Socio-Educativa para la Educación) enmarcadas no proxecto de prevención de condutas aditivas no que colabora o Concello de Mugardos.