PINCHA NO DEBUXO SE QUERES DESCARGAR AS FICHAS PARA IMPRIMIR NUNHA SOA VEZ.
LEMBRA ENTRAR NA WEB DO COLE CADA DÍA PARA VER OS ENLACES A VÍDEOS, XOGOS INTERACTIVOS...
ADEMAIS, NOS BLOGUES DE MÚSICA, RELIXIÓN, BIBLIOTECA...,
ATOPAREDES TAMÉN ACTIVIDADES INTERESANTES!!!
VENRES 8 DE MAIO
"A BRUXA PIPIRIBRUXA" Poema para debuxar
ENGLISH TIME:
https://www.youtube.com/watch?v=tVlbmbAoqGM
https://www.youtube.com/watch?v=fOIx72g0UdA
Listen to the story and sing the song.
Have a nice weekend!
E ADEMAIS...MAÑÁ 9 DE MAIO, CELÉBRASE O "DÍA DE
EUROPA" ASÍ QUE AQUÍ VOS DEIXAMOS UNHAS PROPOSTAS
PARA CONMEMORAR ESTA DATA
Boa fin de semana a tod@s!!!!!
XOVES 7 DE MAIO
UNHA DE LINGUA: Aprendo palabras
UNHA DE MATES: O nome dos números
ENGLISH TIME: https://clilprojects.santillana.com/
Hoxe volveremos ó apartado dos sentidos “The senses” e imos buscar unha entrada que di Braille. Escoitaremos a información e despois imos escribir o noso nome en Braille seguindo o abecedario que nos dan nas instruccións. O nome, grande e bonito, podemos pegalo no debuxo desta semana.
MÉRCORES 6 DE MAIO
UNHA LECTURA (interactiva) CON DITADO
ENLACES PARA EXERCITAR A LÓXICA
https://www.mundoprimaria.com/juegos-educativos/juegos-de-logica-para-ni...
https://www.mundoprimaria.com/juegos-educativos/juegos-de-logica-para-ninos/juegos-animales-granja
https://www.mundoprimaria.com/juegos-educativos/juegos-de-logica-para-ninos/juegos-hortalizas
ENGLISH TIME
https://clilprojects.santillana.com/
Hoxe imos entrar no apartado dos sentidos “The senses”. Lemos e escoitamos toda a información que poidamos.
A actividade de hoxe será atopar pola casa algo que poidan percibir con cada un dos sentidos. Se xogades cos ollos pechados, excepto para o sentido da vista, pode resultar moi divertido.
MARTES 5 DE MAIO
UNHA DE MATES: Puzzle de números
ENGLISH TIME: https://clilprojects.santillana.com/
Hoxe entraremos nos apartados “People are different” e “Look after your body”.
Vemos os vídeos, escoitamos os audios e, no debuxo de onte, engadimos dúas frases que nos fan diferentes dos demais, a cor de ollos e a cor do pelo.
My eyes are ___________.
My hair is _____________.
LUNS 4 DE MAIO
UNHA DE MATES: Practicamos as sumas (ficha interactiva)
UNA DE LENGUA: Cla, cle, cli...
ENGLISH TIME:
https://clilprojects.santillana.com/
(LEMBRADE QUE TEDES UN CORREO CO USUARIO E CONTRASINAL
PARA ACCEDER A ESTE CONTIDO)
Entraremos no proxecto “The body book” e dentro del iremos a “Where are our senses?”, unha vez ahi traballaremos nos apartados “Body parts”, “Parts of the face” e “Eyes”.
Neses apartados miraremos todos vídeos, escoitaremos os audios e repasaremos as palabras de vocabulario. É normal que non entendan todo á primeira, así que poñédello varias veces.
Con esa información @s nen@s farán, nun folio grande, un debuxo do seu corpo que teña todas as partes. Poñeranlle un título, “This is my body”, e reservarano para seguir traballando nel os próximos días. Hoxe colocarán no debuxo as tres partes principais nas que se divide: “HEAD”, “TRUNK” e “EXTREMITIES”
Draw a picture of your body and write the three main parts, “head”, “trunk” and “extremities”. Use the book for the information.