ÁNGULOS E XEOMETRÍA

Como estamos a traballar os ángulos e a xeometría , deixámosvos esta unidade didáctica n aque podedes repasar os conceptos traballados na escola.

UNIDADE DIDÁCTICA DE XEOMETRÍA

English Maths

Estamos no mes do entroido e hoxe aos nenos e nenas de 2º chegoulle un profesor inglés para darlles matemáticas.

O seu acento era de moi,  moi do sur. Mirade a rección do alumnado. Como atenden. Entenderan ao mestre?

MELLORAMOS A NOSA AULA: TARIMA NA BIBLIOTECA DE AULA

O alumnado de 4º,5º e 6º de primaria reclamamos ter un espazo de lectura dentro da aula.

Gustaríanos ter tarima na biblioteca de aula!!!

O profesor comentounos que había madeira que sobrara no almacen do centro.

Entón, nós dixemos mans á obra !!!

Xogos de matemáticas ABN

Pinchando na imaxe podedes aceder a distintos xogos matemáticos: amigos do 10, cuadrante do 100, operacións,etc... E adaptados a distintos niveis. Para poder xogar debedes rexistrarvos.

Tamén podes descargar a APP totalmente gratuita  para teléfonos na seguinte dirección: