EI

FESTIVAL DE INFANTIL E DESPEDIDA DE 6ºEI

O pasado 16 de xuño, @s pequeniñ@s do cole nos deleitaron cunhas bonitas actuacións. Tamén aproveitamos para despedir ao alumnado de 6º de EI que remata esta fermosa etapa acompañados da marabillosa profe Sandra.

Aquí tendes unha pequena mostra:

Álbum: Curso 23-24 -> Actuacións de Infantil e despedida de 6ºEI

NATACIÓN 5º E 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

O xoves 25 de abril o alumnado de 5º e 6º de Educación Infantil desplazouse ata a Piscina Rias do Sur, en Pontemuiños para participar nunha sesión de iniciación á natación da man do Club Galaico Sincro.
Aprenderon a familiarizarse co medio acuático, a flotar e a desplazarse pola auga.
Algúns incluso se atreveron a mergullarse dendê o borde da piscina.
Pasárono moi ben e gustoulles moito.

Álbum: Curso 23-24 -> Natación 5º e 6º de infantil

OBRADOIRO PEKERECICLA PARA EDUCACIÓN INFANTIL.

O Pasado día 20 de marzo o alumnado de Educación Infantil desfrutou do obradoiro Pekerecicla sobre reciclaxe e compostaxe dentro do programa Ponte a Zero.  Foi moi interesante e divertido, e aprendimos un pouco máis a cómo coidar o noso planeta.

SAÍDA DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL Á PISCINA

Onte, mércores 15 de novembro, o alumnado de 5º e 6º de Educación infantil foi de excursión á piscina do Complexo Deportivo Rías do Sur a unha actividade organizada polo Club Galaico Sincro. Pasárono xenial! Estamos seguros de que repetiremos! Aquí tedes alguhas fotiños que demostran o que disfrutaron!

Álbum: Curso 23-24 -> Piscina EI

SAÍDA AO TEATRO DE INFANTIL

A pasada semana, o alumnado de infantil acudiu ao teatro AFUNDACIÓN en Pontevedra para ver a obra titulada "FEO".

Encantoulles!

Álbum: Curso 22-23 -> Teatro infantil

VISITA DE INFANTIL AO MUSEO DO MAR!

O pasado 9 de febreiro, o alumnado de Educación Infantil visitaba o Museo do Mar en Vigo. Ademais de gozar das actividades propostas polo museo, desfrutaron dunha xornada de convivencia conxunta con merendola e tempo de lecer... Aquí vos deixamos unha pequena mostra do ben que o pasaron!

UN COMEZO CHEO DE AVENTURAS

Comezamos un novo curso cheo de aventuras! Neste primeiro mes coñecímonos, xogamos, descubrimos e compartimos unha montón de momentos e propostas. Aquí vai unha pequena mostra do que realizamos durante este tempo! Esperamos que vos guste!

Visita ao Fitoareeiro de Lourizán. 5º e 6º de Infantil

Os nenos e nenas de 5º e 6º de E. Infantil fixeron unha saída para visitar o Fitoareeiro de Lourizán.

Coñeceron a labor que alí se desempeña e puderon disfrutar do precioso xardín.

No cole de Xeve facemos un pouco o indio.

Gracias á colaboración de Manuel Bernárdez, que nos regalou as canas, puidemos construir este marabilloso tipi no patio de Infantil.

Obradoiro Ed. Infantil: Neve de cores!

O frío do inverno fainos moi curiosos e curiosas. Esta semana fixemos un obradoiro no que fabricamos a nosa particular "Neve de cores" para modelar e xogar con ela.

Aquí podedes ver o ben que o pasamos!