Pingas de Paz

EDUCAR EN VALORES

Dispoñedes dun cartaz con actividades interactivas, contos, vídeos para traballar na aula.

So tedes que entrar no Blog da Biblioteca - BLOGUESQUÍO

Tratamos de ir salpicando a tod@s e, pouco a pouco, iremos xuntando unha marea de Paz

Cada profesor/a na súa aula está a realizar actividades para conmemorar o Día da Paz e non Violencia, pero estas son as actividades nas que participaremos tod@s en conxunto:

1ª Pinga de Paz.

LIBROS QUE ALIMENTAN

Esta iniciativa solidaria parte da biblioteca escolar.

Organizamos  unha Feira Solidaria na que podedes "adoptar" os libros que vos interesen, e a cambio traeredes un quilo dalgún alimento non perecedeiro.

Os alimentos recollidos entregarémosllos ao Banco de Alimentos de Ourense e aos Servizos Sociais do Concello de Toén.

Polo cole xa teñen pasado moitos pais e nais e xa temos 4 caixas cheas de alimentos.

Peo aínda quedan moitos libros que desexan ser adoptados.

ANIMÁDEVOS  e compartide a idea c@s vos@s amigos e familiares.

2ª Pinga de Paz.

O MUNDO É GRANDE. (letra Mamá Cabra e música Leroy Anderson- O reloxo sincopado)

No blog de Mamá Cabra podedes descargar esta canción e un feixe delas máis.

A canción que eliximos este ano para traballar todo o centro é O MUNDO É GRANDE, con letra de Mamá Cabra e adaptada á música "THE SYNCOPATED CLOCK" (eu sempre a voltas co inglés) do compositor Leroy Anderson.

The students in  Grades 5 and 6 and the teacher have written  the song in English,  e tamén a cantamos en inglés.

Acompañamos con percusión de madeira, seguindo o compás, á vez que facemos unha sinxela coreografía, máis exactamente  uns sinxelos movementos de desprazamento cara dereita, cara atrás, agachámonos, facemos un círculo... sen perder o ritmo "sincopado do reloxo"

Coma todos os anos tamén cantaremos o noso himno: O ROCK SEN GUERRA.

3ª Pinga de Paz.

Os rapaces de 6º están montando e editando un vídeo baseado na canción O mundo é grande.

4ª Pinga de Paz

Na clases de 2º e 3º Ciclo están a ler o libro "O neno can" de Fina Casalderrey e Francisco Castro.

Na hora de  Alternativa reescribiremos os contos a modo de noticia.

Podedes visitar o Blog da biblio e facer un feixe de actividades interactivas trala lectura do libro.

5ª Pinga de Paz

Escribimos un manifesto da Paz que foi medrando a medida que viaxaba polas clases.

6ª Pinga da Paz

Publicaremos o 2º número do Noticieiro pacífico.

Os rapaces convértense en xornalistas e escriben noticias sobre temas humanitarios, respecto aos dereitos humanos, resolución de conflitos, convivencia, compañeirismo, é dicir, noticias que non adoitan aparecer nos xornais.

Tamén maquetan e publican o xornal.