Skip to Content

Secretaría

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024_2025

Aberto o prazo para solicitar o fondo solidario de libros de texto  para o alumnado que vaia cursar de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria ou 1º da ESO.

O prazo de solicitude será do do 21 de maio ao 21 de xuño, ambos os dous incluídos.

Podedes presentar a solicitude presencialmente no centro educativo no que estean admitidos os nenos e nenas, ou por vía electrónica a través do formulario ED330B na sede electrónica da xunta: 

Importante: o alumnado de 6º de Educación Primaria terá que presentar a solicitude de fondo solidario no instituto no que estea admitido.

Documentación necesaria:

  • Anexo I (solicitude)
  • Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).
  • Copia do libro de familia ou equivalente, onde figure o alumnado e demais membros da unidade familiar.
  • En caso de separación ou divorcio: senteza xudicial ou convenio regulador.
  • Certificado de padrón.
  • Certificado de discapacidade.
  • En caso de violencia de xénero: consultar na secretaría.

      Os documentos serán válidos e eficaces no momento da súa presentación e reflectir a situación persoal, familiar e económica a 31 de decembro de 2022.

Para máis información podedes consultar na seguinte ligazón:

FONDO SOLIDARIO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

 

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS: 8 de xullo no taboleiro do centro

PRAZO DE RECLAMACIÓN ÁS LISTAS PROVISIONAIS: do 9 ao 10 de xullo

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS: 12 de xullo no taboleiro de centro

RECOLLIDA DOS VALES: do 9 ao 16 de xullo

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

As familias interesadas en escolarizar aos seus fillos e fillas no noso centro, poden presentar a súa solicitude de admisión dende o 1 de marzo de 2024 ata o 20 de marzo de 2024.

Documentos a presentar:

  • Solicitude de admisión: anexo II cuberto.

              SOLICITUDE DE ADMISIÓN CASTELÁN

              SOLICITUDE DE ADMISIÓN GALEGO

  • Orixinal e copia do libro de familia ou DNI do alumno/-a, ou sentenza de separación no seu caso.
  • Se xa estivo escolarizado: certificado de matrícula.

 

 

Poden presentar a documentación na secretaría do centro en horario de 9:05 a 11:00 e de 12:00 a 13:00 horas de luns a venres.

 

Se as familias dispoñen de Chave 365 ou Certificado Electrónica, e así o consideran, esta solicitude poder ser presentada por sede electrónica na aplicación admisión alumnado a través da seguinte ligazón:

ADMISIÓNALUMNADO

 

Para máis información poden consultar nas seguintes ligazóns web:

Decreto de admisión

Orden de admisión

OFERTA VACANTES 2023-24

MATRÍCULA CURSO23-24

ADMISIÓN ALUMNADO IES CURSO 23-24

BO DÍA, DENDE A DIRECCIÓN DO CENTRO COMUNICAMOS QUE FORON ADMITIDAS TODAS AS SOLICITUDES DE RESERVA DE PRAZA FEITAS DENDE O CENTRO AOS INSTITUTOS SOFÍA CASANOVA E CONCEPCIÓN ARENAL POLO QUE CANDO ABRA O PRAZO PODERÁN FORMALIZAR A MATRÍCULA. OS SOBRES COA DOCUMENTACIÓN SERÁN ENTREGADOS AO ALUMNADO EN CANTO OS FACILITEN DENDE OS INSTITUTOS, A PARTIR DO 23 DE XUÑO.

SOLICITUDE RESERVA DE PLAZA NOS IES SOFÍA CASANOVA E CONCEPCIÓN ARENAL

O alumnado de 6º de Educación Primaria que desexe cursar 1º da ESO nos IES Sofía Casanova ou Concepción Arenal  (centros aos que estamos adscritos) no vindeiro curso 2023/2024, deberá efectuar a reserva de praza entre o 16 de xaneiro e o 6 de febreiro.

Para iso deberán entregar o impreso Anexo I que se lles proporcionará no centro, debidamente cumprimentado, na secretaría do CEIP ÁNGELA RUIZ ROBLES dentro do prazo antes indicado.

 

VALES MATERIAL 25 €

Informamos que seguindo instruccións de Consellería xa temos preparados no centro os vales de 25 € correspondentes á ampliación da axuda para material para aquelas familias que xa tiveran concedido o anterior.

 Poderán recollerse mañá día 19, pasado día 20 ou o venres día 21 na secretaría do colexio en horario de 9:00 a 12:00. 

Os vales van acompañados dunha lista de material confeccionada polas titoras. 

 

INFORMACIÓN INICIO DE CURSO

CHEGA SETEMBRO E VOLTAMOS Á ESCOLA !!!!!!

 

O VINDEIRO DÍA 8 DE SETEMBRO COMEZA O CURSO ESCOLAR

TODO O ALUMNADO ENTRARÁ AO CENTRO POLAS PORTAS DIANTEIRAS:

        -EDUCACIÓN INFANTIL,1º 2º E 3º POLAS PORTAS DA ESQUERDA,

        -4º, 5º E 6º DE PRIMARIA POLAS PORTAS DA DEREITA

.O HORARIO SERÁ O HABITUAL: 

        - DE 9:00 A 14:00 HORAS.

 

 COMEDOR ESCOLAR:

  • Comezará o día 8 de setembro e o alumnado deberá estar  apuntado no aplicativo Colechef con 48h de antelación (de luns a venres).
  • Importe
    Almorzo 1,84 €
    Xantar 3,59 €
  • O servizo de comedor terá as seguintes quendas:

    1. Servizo de almorzo de 7:30 a 9:00h. (o alumnado ten de horario límite para entrar ás 8:30)
    2. Servizo de xantar de 14:00 a 16:00h.

 

 

Os pais e nais que o precisen poderán entrar ao centro a partir das 9:10 para asuntos administrativos.

 

REUNIÓNS INICIO DE CURSO TITORAS CON PAIS/NAIS DO ALUMNADO

 

MARTES 6 DE SETEMBRO

10:00      1º DE PRIMARIA

11:00      2º DE PRIMARIA

12:00      3º DE PRIMARIA

 

MÉRCORES 7 DE SETEMBRO

10:00      4º DE PRIMARIA

11:00      5º DE PRIMARIA

12:00      6º DE PRIMARIA

13:00      EDUCACIÓN INFANTIL

 

Nestas reunións trataranse temas como :

Horarios 

Material escolar 

Libros ou ordenadores de préstamo

etc

Esperamos a vosa participación.

Distribuir contido


by Dr. Radut