BECAS NEAE 2024-2025

ABERTO PRAZO DE BOLSAS DE NEAE PARA O CURSO 2024-2025

Publicouse no BOE o extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025. As axudas poderán ser solicitadas polas familias dos alumnos/as cuxa renda ou patrimonio familiar ao 31 de decembro de 2023 non superasen, de conformidade co disposto no Real Decreto 201/2024, do 27 de febreiro.

As solicitudes deberán cumprimentarse a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, ver en: https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=2109

O prazo de presentación de solicitudes estenderase desde o día 30 de abril de 2024 ata o día 13 de setembro de 2024, ambos inclusive e deberá presentarse no centro onde cursará estudos no 2024-2025.

Esta solicitude irá acompañada de:

• Código da conta bancaria (CCC), onde o titular da conta sexa o alumno/a.
  • Fotocopia do DNI de todos os membros da unidade familiar.
  • Fotocopia do Certificado de discapacidade (mínima do 25%, novidade de este curso),
  • Fotocopia do Certificado das Altas Capacidades ou fotocopia do diagnóstico médico do Trastorno Grave de Conduta ou do Trastornos Grave da Comunicación e da Linguaxe, TDAH (asociado as casuísticas anteriores) ou TEA.
  • Memoria do gabinete que preste o servizo durante o curso 2024-2025.
  • Outros documentos que se consideren (título de familia numerosa, etc.)

Ligazóns de interese: