ANDAINA DO ALUMNADO DE 3º EP, COA SÚA TITORA E A MESTRA DE EF,O 22 DE SETEMBRO.

O 22 de setembro, levamos a cabo a primeira das andainas previstas no PVAD do centro. Nesta ocasión, foi o alumnado de 3º de EP o que estreou as andainas, xunto coa súa titora e a mestra de EF.

Saiuse do centro a iso das 10h, pasando por boa parte do percorrido do paseo fluvial do Tins, para logo coller cara á Ponte do Ruso. Unha vez alí, descansouse un anaquiño e aproveitouse para darlle unhas breves explicacións aos nenos/as, sobre a ponte, o cauce do río e sacar unhas fotografías. Despois, continuouse a rota de sendeirismo ata chegar ao adro da igrexa de Santo Ourente de Entíns e dalí foise para a contorna da capela de Santa María do Rial, onde o alumnado realizou xogos populares coma: o pilla-pilla, o tiro da corda, o brilé e a corda e tamén merendou. Máis tarde, a iso das 13:30 horas colleuse rumbo ao colexio, aínda que por un percorrido diferente, pois regresouse polas pistas da agra de Entíns.

A pesares, de que o día foi solleiro e para algúns dos nenos e nenas, supuxo un esforzo físico, chegando ben suados ao centro, nada máis estar no recinto escolar, preguntaron cando se volvía realizar outra andaina. Polo tanto, sobreenténdese que desfrutaron da xornada de convivencia e actividade física.

Se desexades ver as fotografías desta andaina, só debedes pinchar aquí.