XUNTANZA FAMILIAS PARA INFORMACIÓN SOBRE O PLAN DE ADAPTACIÓN COVID-19 E O INICIO DE CURSO

Xa temos datas para vernos e poder dar as primeiras informacións sobre o comezo deste especial curso escolar.

A proposta é facer as xuntazas presenciais no centro xa que, por un lado poderedes coñecer as novas titoras en persoa e por outro é moita a información a trasladarvos e queremos que teñades oportunidade de aclarar todas as dúbidas que se vos poidan presentar.

Dividiremos as reunións en dúas partes:

- Na primeira parte estará o equipo directivo informando do Plan de Adaptación á situación COVID-19.

- Na segunda parte as titoras trasladarán información concreta de aula (funcionamento, materiais...).

Ademáis aproveitaremos para trámites que requerían da vosa presenza: entrega de vales de material, recollida de datos, sinatura de autorizacións... Precisaremos, de feito, que traiades o número de DNI das persoas que queirades autorizar para a recollida no centro do vos@ fillo/a.

Debemos extremar ao máximo as medidas hixiénico sanitarias polo que solicitamos a vosa colaboración no respeto das seguintes indicacións:

• Só poderá acceder unha persoa adulta por familia.
  • As familias que teñan vari@s irmáns escolarizados deberán asistir ás reunións de cada curso, xa que haberá cuestións específicas de cada un deles.
  • Pregamos puntualidade e atención ao respeto polas entradas indicadas no cadro de información. Á hora indicada da xuntanza na porta acordada para cada grupo chamarase por orde de lista para o acceso ao centro.
  • Pregamos respecto polas distancias de seguridade e medidas de hixienización.
  • IMPORTANTE: traer un bolígrafo de uso persoal e individual.

turnos xuntanzas familias

XESTIÓN XUNTANZAS INFORMATIVAS FAMILIAS.pdf86.44 KB