3º TRIMESTRE CURSO 2019-2020

A Consellería de Educación, a través da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, emite no día 28-04-2020 as instrucións sobre a continuidade do 3º trimestre do presente curso académico 2019/2020.

Premer no seguinte enlace para acceder as instrucións:

Co fin de facilitar a lectura das instrucións que a Consellería de Educación ven de publicar, ofrecémosvos este resumo coa información máis salientable:

CALENDARIO ESCOLAR

"Durante o terceiro trimestre os centros docentes continuarán coa atención educativa ao alumando, desenvolvendo actividades que lles permitan aos alumnos e alumnas manterse incorporados á aprendizaxe continua...".

"As actividades lectivas que se desenvolven durante o terceiro trimestre do curso 2019-2020, (...) non se estenderán máis alá das datas establecidas na Orde do 20 de xuño de 2019, pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/2020 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia...".

CURRÍCULO E PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

"Os centros e o profesorado revisarán os currículos e as programacións didácticas para centrar as actividades lectivas do derradeiro trimestre nas APRENDIZAXES E COMPETENCIAS IMPRESCINDIBLES que deberían desenvolver os alumnos e as alumnas, en función da súa etapa, curso, área ou materia, flexibilizando os seus plans de traballo e coidando de non penalizar ou afectar ao benestar do seu alumnado, nin sobrecargalo de tarefas excesivas."

"Durante o terceiro trimestre desenvolveranse actividades de recuperación, repaso, reforzo e, no seu caso, ampliación das aprendizaxes anteriores que resulten NECESARIAS PARA TODO OU PARTE DO SEU ALUMNADO."

"A AMPLIACIÓN das aprendizaxes tomará como referentes aqueles obxectivos e competencias clave máis necesarios para a adecuada progresión do alumnado e que PARA A SÚA ASIMILACIÓN REQUIRAN A MÍNIMA INTERVENCIÓN DOCENTE."

AVALIACIÓN

"Os centros e o profesorado adaptarán o sistema de avaliación do alumnado, co obxectivo prioritario de que os alumnos e as alumnas non perdan o curso e poidan continuar avanzando na súa formación, tendo en conta de maneira especial a situación dos estudantes máis vulnerables."

"A avaliación das aprendizaxes desenvolvidas a partir da suspensión das actividades lectivas presenciais será continua e acentuará o seu carácter diagnóstico e formativo (...), para valorar os avances realizados e os atrasos que se puidesen producir, con obxecto de planificar as medidas de recuperación que sexan necesarias e programar o vindeiro curso. En todo caso, a avaliación das actividades realizadas na fase non presencial so poderá ter valor positivo para a cualificación do alumando."

"Os centros educativos e o profesorado emitirán un informe individual valorativo do traballo realizado polos seus alumnos e alumnas no curso, que inclúa os atrasos que puidesen terse producido e un plan de recuperación destes. Dito informe será tido en conta de cara a programación do curso 2020-2021."

event | by Dr. Radut