ACHEGA MATERIAL ESCOLAR DO ALUMNADO

Estimadas familias:

Comunicámosvos que dende o CEIP de OUTES  e en colaboración co CONCELLO de OUTES, facilitarase o achegamento do material escolar do alumnado de Educación Primaria, e botas, mandilóns e viseras do alumnado de Educación Infantil para aquelas familias que así o desexen e o soliciten.

Para acceder a dito servizo deberán porse en contacto co CONCELLO a través do teléfono 981-85-00-03 facilitando nome, apelidos e curso do alumno/a, así como dirección de entrega e teléfono de contacto.

Temos esperanza de que antes de rematar o curso sexa posible que alumnado e/ou familias poidan achegarse ao centro a recollelo xunto cos traballos dos seus fillos/as, pero dado que polo de agora se descoñece en que momento, facilítase do xeito anteriormente detallado.

Un saúdo e esperamos que todos/as vos atopedes ben.

Moito ánimo!!

A DIRECCIÓN